FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Top 5 pytań

Ile czasu potrzeba, aby moje dzieło sztuki dotarło do mnie?

Szacowany czas dostawy każdego dzieła sztuki jest wyświetlany pod każdym pojedynczym produktem na stronie sprzedaży. Zazwyczaj czas dostawy dzieł sztuki znajdujących się w magazynie na terenie Niemiec wynosi 1-3 dni od momentu otrzymania płatności.                                      Do innych krajów dostawa trwa 3-5 dni. Dostawa naszych dużych rozmiarów obrazów XXL jest realizowana przez naszego partnera handlowego i trwa 3-5 dni na terenie Polski. Jako sprzedawca nie mamy bezpośredniego wpływu na czas dostawy naszych usług wysyłkowych.

Jak mogę zwrócić zamówione dzieło sztuki?

Przyznajemy Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 100 dni od daty otrzymania towaru. Podsumowaliśmy dokładną procedurę odwołania tutaj. Prosimy o wysłanie do nas e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam dzieło sztuki.
W wiadomości e-mail z etykietą zwrotną znajduje się link, za pomocą którego można znaleźć najbliższy punkt DHL/DPD. Bezpłatny odbiór dotyczy wyłącznie naszych obrazów olejnych XXL.
Do zwrotu dzieła sztuki w najlepszym wypadku zachowałeś oryginalne opakowanie. Jeśli tak nie jest, należy upewnić się, że opakowanie jest zabezpieczone. Niestety nie możemy wysłać Ci pudełka zastępczego.
Jeśli Państwa obraz lub rzeźba została uszkodzona w drodze do Państwa, prosimy o przesłanie nam e-maila ze zdjęciami i numerem zamówienia na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie znajdziemy rozwiązanie, z którego będziesz zadowolony.

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia Twojego zamówienia, jak tylko przekażemy Twoje zamówienie dostawcy usług wysyłkowych.

Czy moje dzieło sztuki będzie wyglądać dokładnie tak, jak zdjęcia na stronie KunstLoft?

Obraz XXL:
Z obrazami XXL kupujesz dokładnie ten sam unikat. Jeśli nie będzie go na stanie, chętnie namalujemy dla Ciebie podobny obraz. Czas dostawy wynosi wtedy około 12 tygodni.

Obrazy akrylowe, dekoracje ścienne i rzeźby:
Ponieważ wszystkie dzieła sztuki w KunstLoft są wykonywane ręcznie, zarówno obrazy, jak i rzeźby zawsze różnią się od siebie małymi, lecz subtelnymi różnicami - dlatego każdy obiekt sztuki jest wyjątkowy.

Dzięki naszym zdjęciom w wysokiej rozdzielczości z naszego własnego studia fotograficznego możesz przed zakupem zobaczyć każdy szczegół danego dzieła sztuki. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego dzieła sztuki, zapewniamy Ci 100-dniowe prawo do zwrotu.

Czy można zamówić dzieło sztuki w innym formacie?

Nasi artyści zawsze ręcznie wykonują małe edycje obrazów i rzeźb, dlatego też nie ma możliwości różnicowania ich rozmiarów i kolorów. Na Twoje specjalne życzenie, oferujemy Ci możliwość zamówienia *malarstwa na zlecenie.

5

Szczegóły dotyczące produktu

Skąd pochodzą dzieła sztuki i elementy wystroju wnętrz?

Profesjonalnie przygotowani artyści z wieloletnim doświadczeniem zawodowym tworzą w swoich pracowniach artystycznych nasze wyjątkowe obiekty artystyczne. Poprzez bezpośredni kontakt KunstLoft zapewnia uczciwe wynagrodzenie i odpowiednie warunki pracy dla artystów.

Czy mogę wybrać inny rozmiar lub kombinację kolorów?

Nasi artyści zawsze ręcznie wykonują niewielkie edycje obrazów i rzeźb, dlatego też nie są możliwe żadne zmiany wielkości i kolorów. Na Twoje wyraźne życzenie oferujemy Ci możliwość zamówienia malarstwa na zlecenie.

Czy moje dzieła sztuki będą wyglądać dokładnie tak samo jak zdjęcia na stronie KunstLoft?

Obraz XXL:

Z obrazami XXL kupujesz dokładnie ten sam unikat. Jeśli nie będzie go na stanie, chętnie namalujemy dla Ciebie podobny obraz. Czas dostawy wynosi wtedy 8-12 tygodni.

Obrazy akrylowe, dekoracje ścienne i rzeźby:

Ponieważ wszystkie dzieła sztuki w KunstLoft są wykonywane ręcznie, zarówno obrazy, jak i rzeźby zawsze różnią się od siebie małymi, lecz subtelnymi różnicami - dlatego każdy obiekt sztuki jest wyjątkowy.

Odstępstwa są w pewnym stopniu wyraźnie pożądane, ponieważ zdecydowałeś się zrezygnować z druku artystycznego wykonanego maszynowo i opowiedzieć się za indywidualnym ręcznym lub malowanym dziełem sztuki. Aby pokazać typowe odchylenia, porównaliśmy cztery wersje każdego obrazu jako przykłady:

Dzięki naszym zdjęciom w wysokiej rozdzielczości z naszego własnego studia fotograficznego, przed zakupem możesz zobaczyć każdy szczegół każdego dzieła sztuki. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojej pracy, dajemy Ci 100-dniowe prawo do zwrotu.

kl00092

Czy naprawdę wszystkie dzieła sztuki są wykonywane ręcznie?

Tak, wszystkie obrazy i rzeźby, które KunstLoft oferuje, są ręcznie malowane lub wykonane przez naszych doświadczonych, profesjonalnych artystów.
Przykład procesu powstawania naszego akrylowego obrazu 'Dance of the Flamingos' można zobaczyć tutaj:

kl00207

Czy obrazy są podpisane?

Zasadniczo wszystkie nasze obrazy są podpisywane przez artystów.
Wyjątek stanowią niektóre motywy abstrakcyjne i obrazy o specjalnej strukturze powierzchni. Dzięki obrazom abstrakcyjnym dajemy naszym klientom możliwość ułożenia obrazu tak jak chcą (poziomo lub pionowo).
W przypadku specjalnych struktur powierzchniowych (kamyki, aplikacje kwiatowe, materiały naturalne itp.) nasi artyści nie stosują podpisu, ponieważ sama struktura nie pozwala na podpis.
Nasze obrazy olejne XXL również nie mają podpisu, ale na życzenie może on zostać dodany.

Zawieszanie z/bez ramy

W zasadzie nie potrzebujesz ramy, aby powiesić swój obraz KunstLoft. Krawędzie Twojego obrazu są zawsze malowane w odpowiednich kolorach, więc bezramowe zawieszenie jest możliwe.

Z naszymi obrazami olejnymi w rozmiarze XXL masz możliwość opcjonalnego zakupu dzieła sztuki, w tym ramy typu eLka w różnych kolorach. Ta opcja jest wyświetlana wraz z odpowiednim produktem. Jeśli zdecydujesz się na ramę typu eLka, dzieło sztuki jest wyłączone z polityki 100-dniowego zwrotu.

Systemy zawieszania do natychmiastowego powieszenia

Malarstwo olejne
Nasze wielkoformatowe obrazy w formacie XXL można od razu powiesić, ponieważ są one wyposażone w ząbkowane zaczepy, które pozwalają bezpiecznie i stabilnie przymocować je do ściany. Dla optymalnego wyrównania dostarczamy również małą poziomicę.

Obrazy akrylowe
Większość naszych obrazów akrylowych KunstLoft można od razu zawiesić, ponieważ z tyłu przymocowany jest drut. Specjaliści z branży meblarskiej doceniają tę technikę mocowania, ponieważ w zależności od rodzaju ściany do powieszenia potrzebny jest tylko gwóźdź lub kołek z wkrętem. W przypadku niektórych z nich należy samemu przymocować dołączony do obrazu ząbkowany zaczep, co wyjaśniamy w filmie. Dla optymalnego wyrównania dostarczamy małą poziomicę.

Obrazy na szkle akrylowym, obrazy Frame Art 3D
Te dzieła sztuki można również natychmiast zawiesić dzięki ząbkowanym wieszakom i otworom z tyłu.

Dekoracja ścienna z metalu
Z tyłu metalowej dekoracji ściennej znajdują się oczka do natychmiastowego powieszenia, które umożliwiają pionową, poziomą lub pochyłą instalację na ścianie.

Więcej informacji o tym, jak łatwo powiesić dzieło sztuki, można znaleźć w naszej instrukcji wieszania oraz w naszych wyjaśniających filmikach wideo.

Nasza obietnica jakości

Nasze wartościowe dzieła sztuki poddajemy regularnej kontroli jakości. Ponieważ tylko dzięki bezpośredniemu kontaktowi z artystami możemy spełniać nasze wysokie standardy. Nasze zaufanie do jakości naszych obrazów, rzeźb i dywanów jest tak duże, że gwarantujemy prawo zwrotu w ciągu 100 dni. Dowiedz się więcej o naszej obietnicy jakości, według której się mierzymy.

Dekoracja ścienna z metalu nie nadaje się do użytku zewnętrznego

Dekoracje ścienne z metalu nadają się tylko do użytku wewnętrznego, a nie do użytku zewnętrznego lub w wilgotnych pomieszczeniach (takich jak łazienki lub toalety). Do produkcji użyto żelaza, więc rzeźba ścienna nie jest odporna na warunki atmosferyczne. Do konserwacji nie należy używać wilgotnych ściereczek, aby materiał nie miał kontaktu z wodą, lecz nałożyć ochronną warstwę oleju.

Czy te rzeźby nadają się do instalacji na zewnątrz?

Nie, nasze rzeźby do postawienia nie są przeznaczone do użytku na zewnątrz.

Czy te dywany są przeznaczone wyłącznie do użytku wewnątrz pomieszczeń?

Nasze ręcznie robione dywany i maty podłogowe nadają się, ze względu na wysokiej jakości materiały naturalne, tylko do użytku wewnętrznego.

Jak należy czyścić dywany i tekstylia domowe?

Poszewki poduszek i puf można zdejmować i prać.
Do czyszczenia wełnianych dywanów należy używać detergentu do wełny lub wełnianych dywanów oraz letniej wody. Przed czyszczeniem należy dokładnie wstrząsnąć dywanem, aby usunąć większe zabrudzenia.

18

Zamówienie

Czy do złożenia zamówienia w KunstLoft potrzebne jest konto klienta?

Nie, nie potrzebujesz konta klienta do zamówienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać, czy chcesz utworzyć konto klienta, czy nie. Jednak bezpłatne konto klienta ma wiele zalet, o czym można przeczytać w sekcji "Moje konto".

Proces składania zamówień

Na naszej stronie internetowej wybierasz wybrane dzieło i klikasz na "Do koszyka". Po prawej stronie ekranu otwiera się okno, w którym można zobaczyć zawartość koszyka. Masz możliwość kontynuowania zakupów, usunięcia pozycji lub przejścia do kasy. Jeśli klikniesz na "Do kasy", w następnym kroku możesz zdecydować, czy chcesz złożyć zamówienie z kontem klienta czy bez niego.

1. Bez konta klienta:
Wypełnij obowiązkowe pola bez tworzenia konta klienta. Następnie można wybrać metodę płatności. Ostatecznie możesz ponownie sprawdzić wszystkie swoje dane i zamówione produkty. Następnie złożysz zamówienie z obowiązkiem zapłaty, a wkrótce potem otrzymasz potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail.

2. Z kontem klienta:
Zaloguj się za pomocą swojego konta klienta. Następnie zobaczysz przegląd z Twoim adresem, możliwymi metodami płatności i zamówionymi produktami. Przed złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty sprawdź ponownie wszystkie szczegóły. Kilka minut później otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Dlaczego muszę podać swój adres e-mail nawet przy zamówieniach bez konta klienta?

Otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia i wysyłki pocztą elektroniczną, dlatego potrzebujemy Twojego adresu e-mail, nawet jeśli składasz zamówienie bez konta klienta. Jeśli chcesz zwrócić dzieło, wyślemy również etykietę zwrotną na Twój adres e-mail.

Zobacz status swojego zamówienia

W zakładce "Moje konto" znajduje się sekcja "Moje zamówienia". Tam w każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia.

Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia swojego dzieła sztuki, wyślij e-mail z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Twoje zamówienie może być przez nas anulowane tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze dostarczone do naszego partnera logistycznego.

Po przekazaniu masz 2 opcje:
- Odmawiasz przyjęcia, a dzieło jest automatycznie zwracane do nas.
- Wyślemy Ci etykietę zwrotną, aby zwrócić nam obraz lub rzeźbę bezpłatnie.

Zamówienie przez telefon

Wszystkie nasze dzieła sztuki można również zamówić przez telefon. Zwracamy uwagę, że ze względu na ochronę danych osobowych przyjmujemy zamówienia telefoniczne tylko za opłatą z góry.

Zamówienie nie może być zakończone

W wyjątkowych przypadkach podczas zamawiania mogą wystąpić problemy techniczne. Przede wszystkim prosimy o sprawdzenie poprawności i kompletności danych. Jeśli mimo poprawnych danych nadal nie można zrealizować zamówienia, prosimy o kontakt z naszą *obsługą klienta.

25

Zamówienie przedpremierowe

Jak rozpoznać zamówienie przedpremierowe?

Zamówienie przedpremierowe można rozpoznać po ciemnopomarańczowym tekście po prawej stronie obrazu produktu, który wskazuje na ewentualne zamówienie przedpremierowe. Tutaj można również zobaczyć planowany termin dostawy.

Metody płatności w przypadku zamówień przedpremierowych

Ze względów technicznych przyjmujemy zamówienia z góry tylko w przypadku:
- Przedpłaty
- Natychmiastowego przelewu bankowego lub
- Amazon Pay
- Apple Pay

Dlaczego muszę tak długo czekać na moje dzieło sztuki, kiedy dokonuję zamówienia przedpremierowego?

Wszystkie nasze dzieła wykonywane są indywidualnie, co zajmuje określoną ilość czasu. Ponieważ obrazy są malowane ręcznie, potrzebują również pewnego czasu schnięcia, który musimy obserwować, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia faktury farby. Jak tylko dzieła sztuki będą gotowe do wysyłki, zostaną dostarczone do nas do Monachium, a zamówienia przedpremierowe zostaną wysłane natychmiast.

Jaka pewna jest data dostawy?

Oczekiwany czas dostawy dzieła sztuki, który u nas zobaczysz, jest oparty na naszym doświadczeniu. Jednakże, z powodu nieprzewidzianych okoliczności, terminy te mogą być opóźnione. W takim przypadku otrzymasz od nas e-mail z adnotacją o opóźnionym terminie dostawy. Możesz w każdej chwili zrezygnować z zakupu, jeśli nie chcesz czekać tak długo na swoje dzieło.

Anulowanie zamówienia przedpremierowego

Możesz w każdej chwili anulować swoje zamówienie przedpremierowe i natychmiast odzyskać swoje pieniądze. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Zamówienie przedpremierowe obrazu XXL, który został wyprzedany

Chętnie namalujemy dla Ciebie obraz w rozmiarze XXL, który jest już wyprzednay. Ponieważ są to motywy ręcznie malowane, mogą istnieć minimalne różnice w stosunku do zdjęcia, które widzisz na naszej stronie internetowej. Jeśli nie masz żadnych próśb o zmianę rozmiaru, koloru i motywu, cena nie ulega zmianie. Jeśli masz inne życzenia, poinformuj nas o tym e-mailem, a my wyślemy Ci ofertę.
W obu przypadkach prosimy o dołączenie do wiadomości e-mail następujących informacji: Adres do faktury lub dostawy wraz z numerem telefonu.
Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia z naszymi danymi dotyczącymi płatności. Kwota faktury musi być zapłacona z góry. Jak tylko pieniądze znajdą się na naszym koncie, artysta otrzyma zlecenie namalowania obrazu.
Czas dostawy dla takich zamówień może wynosić około 12 tygodni.

31

Pytania dotyczące produktów

Brakuje mi pewnego motywu. Co mogę zrobić?

Stale rozbudowujemy nasz KunstLoft. Jeśli brakuje Ci jakiegoś motywu, czekamy na Twój e-mail na feedback@kunstloft.pl.

Czy obrazy są również dostępne w alternatywnych rozmiarach?

Generalnie oferujemy nasze dzieła sztuki tylko we wskazanych rozmiarach. Obraz w innym rozmiarze musi być wykonany jako pojedynczy egzemplarz. Dlatego znajdujemy się - niezależnie od tego, czy jest to mały czy duży format - w przedziale cenowym od 2 tys. złotych.

Indywidualne życzenia dotyczące rzeźb

Nasze rzeźby wykonywane są ręcznie w małych nakładach, dlatego też indywidualne życzenia nie są niestety możliwe do zrealizowania w krótkim czasie. Jeśli jednak przekażesz nam swoje życzenia, możemy je uwzględnić w planowaniu naszego przyszłego asortymentu.

Szukam inspiracji

Znajdź odpowiednie dla siebie dzieło sztuki z pomocą naszego konsultanta ds. zakupów.

35

Płatność

Sposoby płatności

Za swoje dzieło sztuki możesz zapłacić w KunstLoft wygodnie i bezpiecznie przez:

- Przedpłatę
- Polecenie zapłaty
- Kartę płatniczą
- Natychmiastowy przelew bankowy
- PayPal

Możliwe, że nie zostaną pokazane wszystkie wskazane metody płatności. Nasi dostawcy usług płatniczych podejmą decyzję w tej sprawie.

Data obciążenia rachunku płatniczego

Jeśli płacisz kartą, kwota faktury zostanie natychmiast pobrana z Twojego konta. 

Płatność za pomocą polecenia zapłaty zazwyczaj obciąża konto 1-3 dni robocze po złożeniu zamówienia na adres na terenie Niemiec i w ciągu 5-7 dni w przypadku dostaw za granicę. 

W przypadku płatności w ratach (powered by PayPal) możliwe jest rozłożenie płatności na 6, 12, 18 lub 24 raty miesięczne. Pierwsza rata miesięczna jest płatna najwcześniej w ciągu 38 dni. 

W przypadku zakupu na konto zobowiązujesz się do zapłaty kwoty w ciągu 30 dni.

Przy wszystkich innych oferowanych przez nas sposobach płatności, obciążenie jest dokonywane natychmiast po złożeniu zamówienia. 

Dalsze szczegóły znajdziesz w naszych warunkach płatności.

Czy muszę płacić cła lub należności celne przywozowe, jeśli zamawiam z kraju UE?

Nie, Twoje prace zostaną szybko i łatwo przesłane z KunstLoft w Monachium. Nie ma opłat celnych ani importowych.
Wyjątkiem są dostawy do Szwajcarii, Norwegii lub Wysp Kanaryjskich: Tutaj należności celne przywozowe mają być płacone bezpośrednio przez Ciebie.

Metody płatności w przypadku zleceń telefonicznych

Składając zamówienie przez telefon, możemy zaoferować jedynie płatność z góry, ponieważ nie możemy żądać od naszych klientów poufnych danych.

Dlaczego nie oferuje się mi wszystkich metod płatności?

Niestety, nie mamy wpływu na to, jakie metody płatności są oferowane online. Nasi zewnętrzni dostawcy usług płatniczych, PayPal lub AmazonPay, decydują o tym niezależnie w czasie rzeczywistym.

Wykazanie podatku VAT

W przypadku ręcznie malowanych druków artystycznych, rzeźb, dekoracji ściennych z metalu i obrazów na szkle akrylowym podatek od wartości dodanej jest wykazywany na fakturze.
Nasze ręcznie malowane obrazy olejne i akrylowe oraz wieloczęściowe zestawy obrazów podlegają jednak zróżnicowanemu opodatkowaniu zgodnie z § 25a UStG i w związku z tym nie można wykazać podatku VAT.
Dla każdego dzieła sztuki można zobaczyć obowiązującą stawkę podatku VAT, a my poinformujemy Cię, jeśli nie będzie można wykazać podatku VAT.

Zakup na rachunek PayPal - już zapłacone?

Ponieważ metoda płatności zakup na rachunek odbywa się poprzez PayPal, nie mamy niestety wglądu w szczegóły płatności. Na naszym koncie PayPal kwota na fakturze Twojego zamówienia jest wyświetlana bezpośrednio jako zapłacona, ponieważ otrzymaliśmy tę kwotę od PayPal, a PayPal z kolei zażąda tej kwoty od Ciebie.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z przetwarzaniem płatności lub nie jesteś pewien, czy zapłaciłeś już kwotę faktury, możesz skontaktować się bezpośrednio z działem faktur PayPal: +48 223064492 (poniedziałek – piątek: 08:30 – 17:00)

42

Wysyłka i dostawa

Czas wysyłki

Zazwyczaj czas dostawy Twojego dzieła sztuki na terenie Niemiec wynosi 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia.
Do innych krajów dostawa trwa 3-5 dni.
Dostawa naszych dużych obrazów XXL jest realizowana przez naszego partnera handlowego i trwa 5-7 dni na terenie Polski.
Szczegóły dotyczące terminów dostaw można znaleźć w naszych *Warunkach wysyłki i płatności.
Niestety nie możemy zaoferować Ci dostawy ekspresowej.

Brak kosztów wysyłki

Za wysyłkę do Polski i wielu krajów UE nie trzeba płacić żadnych kosztów wysyłki. W przypadku wysyłki do Szwajcarii, Norwegii lub Wysp Kanaryjskich obowiązują dodatkowe opłaty. Możesz dowiedzieć się więcej na naszej stronie o *Warunkach wysyłki i płatności.

Wysyłacie też poza granice Polski?

Tak, KunstLoft dostarcza bezpłatnie do wielu krajów w UE. Do których krajów obecnie realizujemy dostawy, można zobaczyć w naszych *Warunkach wysyłki i płatności.

Dostawca usług wysyłkowych

KunstLoft dostarcza swoje dzieła sztuki wraz z partnerami logistycznymi DHL i DPD w specjalnych, bezpiecznych dla transportu opakowaniach. Nasze wielkoformatowe obrazy w formacie XXL wysyłamy spedycją.

Odbiór osobisty

Niestety nie można odebrać towaru samemu. Zaprojektowaliśmy efektywny i ustandaryzowany proces wysyłki, aby wysłać obraz lub rzeźbę do Ciebie jak najszybciej po złożeniu zamówienia.

Pakowanie

Uwielbiamy nasze obrazy i rzeźby i dbamy o to, aby dotarły dobrze zabezpieczone. Nasze obrazy i rzeźby wysyłamy w specjalnie przygotowanych opakowaniach wysyłkowych.

Dostawa w wybranym terminie

Dostawa w pożądanym terminie nie jest niestety możliwa, ponieważ nasza wysyłka jest w pełni zautomatyzowana. Możesz przeczytać *tutaj*, jakiego czasu dostawy możesz się spodziewać.
Jeśli nie jesteś w stanie osobiście odebrać swojego dzieła sztuki, istnieje kilka możliwości:

- Złożenie zamówienia w późniejszym terminie
- Paczka nadal leży w pobliskim sklepie z paczkami przez około 7 dni i można ją odebrać
- Możesz określić inną osobę w firmie spedycyjnej, która może odebrać Twoją przesyłkę dla Ciebie

Data dostarczenia obrazów XXL

Proszę podać numer telefonu przy zamówieniu. Firma spedycyjna skontaktuje się z Tobą w sprawie terminu dostawy.

Wysyłka do punktów odbioru

Wysyłka do punktu odbioru nie jest możliwa. Dzieła sztuki z KunstLoft, w tym opakowania bezpieczne do transportu, są zbyt duże, aby można je było dostarczyć do punktu odbioru.

Dlaczego otrzymuję dostawy częściowe?

Częściowa dostawa będzie miała miejsce w następujących przypadkach: 

- Zamówiłeś XXL obraz olejny i jedno z dzieł sztuki z małej edycji. Obraz w rozmiarze XXL zostanie wysłany przez spedytora, wszystkie inne dzieła sztuki przez DPD/DHL.

- Część Twojego zamówienia nie jest obecnie dostępna w magazynie. Dostępne dzieła sztuki zostaną wysłane do Ciebie natychmiast, zamówienia wstępne zostaną wysłane jak tylko dotrą do naszego magazynu.

Staramy się wysyłać w jak najmniejszej ilości przesyłek częściowych, ale logistycznie czasami ze względu na wielkość przesyłki kombinacja paczek nie jest możliwa. W tych przypadkach dzieła sztuki muszą być wysyłane indywidualnie, a w niektórych przypadkach za pośrednictwem różnych firm spedycyjnych.

Możesz zobaczyć, jak Twoje zamówienie zostanie wysłane w potwierdzeniu wysyłki, korzystając z linków śledzenia przesyłek!

Problemy podczas transportu

Niekompletna przesyłka.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast rozwiąże problem.

Zgubiona paczka
Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta. Skontaktują się oni z odpowiednim dostawcą usług spedycyjnych.

53

Zwroty, wymiana i zwrot środków

100 dni prawa zwrotu

Zapewniamy naszym klientom 100-dniowe prawo zwrotu wszystkich oferowanych dzieł sztuki i wyposażenia.
Wyłączone z tego są zlecenia i obrazy olejne XXL z ramami typu eLka.

Zwrot dzieła sztuki

Przyznajemy Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 100 dni od daty otrzymania towaru. Podsumowaliśmy dokładną procedurę odwołania *tutaj. Prosimy o wysłanie do nas e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam dzieło sztuki.
W wiadomości e-mail z etykietą zwrotną znajduje się link, za pomocą którego można znaleźć najbliższy punkt DHL/DPD.

Czego potrzebuję, jeśli chcę zwrócić moje dzieło?

Do zwrotu dzieła sztuki w idealnym przypadku zachowałeś oryginalne opakowanie. Jeśli tak nie jest, należy upewnić się, że opakowanie jest zabezpieczone. Niestety nie możemy wysłać ci pudełka zastępczego. Otrzymasz od nas etykietę zwrotną.

Otrzymane uszkodzone dzieło sztuki

Jeśli Twój obraz lub rzeźba zostaną uszkodzone w drodze do Ciebie, prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci pokwitowanie zwrotu, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam obraz lub rzeźbę. Jeśli w magazynie znajduje się więcej kopii upragnionego motywu, to oczywiście natychmiast wyślemy Ci nowe dzieło sztuki.

Otrzymane niewłaściwego dzieła sztuki

Jeśli otrzymałeś/-aś od nas nieprawidłowy produkt, prosimy o przesłanie zdjęcia dostarczonego towaru na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Nasz dział obsługi klienta sprawdzi Twoją walizkę i niezwłocznie prześle Ci pocztą elektroniczną etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam paczkę. Jeśli zamówiony przez Ciebie motyw jest dostępny w magazynie, wyślemy go natychmiast na podany przez Ciebie adres dostawy.

Zwrot ceny zakupu

Jeśli otrzymałeś/-aś od nas nieprawidłowy produkt, prosimy o przesłanie zdjęcia dostarczonego towaru na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Nasz dział obsługi klienta sprawdzi Twoją walizkę i niezwłocznie prześle Ci pocztą elektroniczną etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam paczkę. Jeśli zamówiony przez Ciebie motyw jest dostępny w magazynie, wyślemy go natychmiast na podany przez Ciebie adres dostawy

Automatyczny zwrot po nieudanej dostawie

Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta, jeśli chcesz, abyśmy ponownie wysłali Twoją paczkę i jeśli chcesz, abyśmy zachowali podany adres dostawy.

Czy możliwa jest dostawa zastępcza?

W przypadku uszkodzenia dzieła sztuki możliwa jest dostawa zastępcza. Prosimy o przesłanie zdjęć z wyprzedzeniem na obslugaklienta@kunstloft.pl, abyśmy mogli rozpatrzeć sprawę i ewentualną dostawę zastępczą.

Czy mogę odebrać moje dzieło sztuki, jeśli chcę je zwrócić?

Możemy zaoferować Ci tylko usługę odbioru dużych obrazów XXL. W tym celu skontaktujemy się z naszym spedytorem, który odbierze od Ciebie duży obraz. Wszystkie inne dzieła sztuki można odesłać do nas za pośrednictwem punktów DPD lub DHL w Twoim pobliżu.

Czy mogę sam zwrócić moje dzieło sztuki?

Nie, niestety nie jest to możliwe ze względów ubezpieczeniowych. Jeśli chcesz zwrócić nam swój obraz lub rzeźbę, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a Ty oddasz ją w najbliższym punkcie DPD lub DHL.

Dlaczego moje dzieło sztuki nie wygląda dokładnie tak samo jak na stronie internetowej?

Ponieważ wszystkie dzieła sztuki w KunstLoft są wykonywane ręcznie, zarówno obrazy, jak i rzeźby zawsze mają drobne, ale subtelne różnice - dlatego każdy obiekt sztuki ma indywidualny charakter i jest prawdziwym unikatem.
Odstępstwa są w pewnym stopniu wyraźnie pożądane, ponieważ z KunstLoft świadomie decydujesz się zrezygnować z maszynowego druku i masowej produkcji na rzecz indywidualnie wykonywanego lub malowanego dzieła sztuki.

Wyłączone z prawa odstąpienia od umowy

Dzieła sztuki wykonane na indywidualne zamówienie klienta są wyłączone z prawa do odstąpienia i zwrotu. Obejmuje to następujące produkty:
- Malarstwo na zlecenie
- Obrazy z ramą typu eLka
- Produkty wykonywane na zamówienie

65

Moje konto klienta

Zalety konta klienta

Na bezpłatnym koncie klienta możesz w każdej chwili uzyskać dostęp do statusu swojego zamówienia (włącznie ze śledzeniem). Możesz również zarządzać swoim adresem do faktury i dostawy oraz zapisać swoją listę życzeń na później.

Rejestracja

Aby utworzyć *konto klienta w KunstLoft, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i adres pocztowy. Twoje dane są u nas bezpieczne. Gwarantujemy, że nie przekazujemy i nie sprzedajemy żadnych danych.

Moja lista życzeń

Na swojej liście życzeń zapisujesz pożądane dzieła sztuki i możesz z łatwością je odzyskać podczas następnej wizyty.

Zapomniane hasło

Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta klienta, wybierz "Nie pamiętasz hasła?" pod "Moje konto" i poproś o nowe hasło. Natychmiast wyślemy Ci nowe, losowo wygenerowane hasło. Możesz zmienić to hasło po zalogowaniu się do strefy klienta.

Zmiana hasła

Po zalogowaniu się w zakładce "Moje konto" za pomocą swoich danych, w sekcji "Dane osobowe" pojawia się opcja zmiany hasła. Zostaniesz poproszony o swoje stare i nowe hasło.

Zmiana adresu e-mail

W zakładce "Moje konto" możesz zmienić swój adres e-mail w sekcji "Dane osobowe". Wystarczy, że podasz swoje aktualne hasło i nowy adres e-mail.

Zmiana adresu pocztowego

W zakładce "Moje konto" w sekcji "Adresy" możesz zarządzać adresem dostawy i adresem rozliczeniowym.

Usuń konto

Jeśli chciałbyś usunąć swoje konto klienta w KunstLoft, skontaktuj się z nami przez e-mail pod adresem obslugaklienta@kunstloft.pl. Po usunięciu nie możemy już odtworzyć Twojego konta. Musisz się wtedy ponownie zarejestrować.

73

O KunstLoft

Czy mogę również obejrzeć dzieło sztuki na miejscu w KunstLoft?

Niestety nie jest to możliwe. Aby zaoferować nasze meble i ręcznie malowane obrazy w przystępnych cenach, celowo unikamy drogiej sali wystawowej. Zamiast tego chcemy, aby sztuka wysokiej jakości była dostępna dla wszystkich przez całą dobę za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Co odróżnia KunstLoft od innych sklepów internetowych z ręcznie robionymi obrazami, rzeźbami i meblami?

KunstLoft współpracuje bezpośrednio z warsztatami artystycznymi i malarzami, nigdy z anonimowymi, drogimi pośrednikami. Projekty naszych dzieł sztuki dobieramy z wielką starannością, podążamy za nowoczesnymi trendami i sami zapewniamy wysoką jakość obrazów, rzeźb i dywanów. Dodatkowo, każdemu dziełu sztuki na naszej stronie internetowej nadajemy staranną prezentację, na jaką zasługuje.

Nasi artyści

Współpracujemy wyłącznie z profesjonalnie wyszkolonymi artystami z galerii na całym świecie, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie zawodowe. Artyści składają swój podpis pod każdym z dzieł sztuki. Na naszej stronie internetowej znajdziesz szczegółowe informacje o artystach.

Nasz newsletter

Częstotliwość i zawartość
*Newsletter jest publikowany co miesiąc za pośrednictwem poczty elektronicznej i zawiera następujące treści:
- Ogłaszanie nowych dzieł sztuki
- Specjalne kampanie rabatowe
- Dostęp do nowych dzieł sztuki przed wszystkimi innymi

Rejestracja
Aby zapisać się do bezpłatnego newslettera, należy podać swój adres e-mail w podanym polu. Następnie otrzymasz e-mail, w którym musisz potwierdzić swoją rejestrację. Gdy tylko klikniesz na link w e-mailu, Twoja rejestracja do newslettera zostanie pomyślnie zakończona.

Wypisanie się z subskrypcji
Możesz w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji poprzez link w stopce newslettera. Jeśli nie masz go już w skrzynce mailowej, możesz również zrezygnować z subskrypcji, korzystając z tego linku https://www.kunstloft.pl/newsletter?signout=1. Jeśli chcesz, możesz poinformować nas o powodach wypisania się z subskrypcji.

77

Kontakt

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Wszelkie pytania dotyczące KunstLoft, naszych dzieł sztuki i zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 po lokalnych stawkach (stawki za telefon komórkowy mogą być droższe) można kierować do naszego działu obsługi klienta pod numerem +49 8954847737.

Możesz również wysłać e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na obslugaklienta@kunstloft.pl lub wysłać wiadomość Whatsapp na numer +49 8954847737.

Skorzystaj z liveczatu na naszej stronie internetowej, aby skontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem działu obsługi klienta. Liveczat jest dostępny od 8:00 do 17:00.

Jeśli chcesz, możesz również wypełnić nasz formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Współpraca z KunstLoft

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z KunstLoft, prosimy o kontakt pod adresem wspolpraca@kunstloft.pl.

Udzielanie informacji zwrotnych i zgłaszanie problemów na stronie internetowej

Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszej strony internetowej. Dlatego cieszymy się, jeśli wskażesz nam problemy lub błędy. Jeśli nie jesteś zadowolony, zapraszamy również do kontaktu z nami w sprawie reklamacji. Pod feedback@kunstloft.pl nasz dział obsługi klienta gromadzi Twoje opinie i w razie potrzeby skontaktuje się z Tobą.

Czy mogę sprzedawać własną sztukę na KunstLoft?

Szukamy młodych talentów lub już uznanych artystów, którzy *chcieliby zaoferować *swoje dzieła sztuki poprzez KUNSTLOFT.

Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij nam e-mail na adres wspolpraca@kunstloft.pl, powiedz nam coś o swojej karierze artystycznej i prześlij nam kilka przykładowych zdjęć swoich prac.

81

Usługi

Wieszenie próbne

- Proszę trzymać aparat możliwie nieruchomo, ponieważ wybrane przez Ciebie dzieło sztuki zostanie rzucone na ścianę tylko w pozycji nieruchomej.
- W zależności od ustawień zabezpieczeń w urządzeniu końcowym, przy każdym zawieszeniu próbnym należy potwierdzić komunikat bezpieczeństwa i zezwolić na dostęp do kamery.
- Jeśli nie ma wybranego obrazu dla wieszania próbnego żądanego dzieła sztuki, zostaniesz automatycznie przekierowany z powrotem na stronę artykułu.
- Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie, to system operacyjny Twojego telefonu nie obsługuje jeszcze dostępu do kamery dla WebView. Niestety, nie umożliwia to użycia opcji wieszania testowego.

Objaśniające filmiki wideo

Twoje pożądane dzieło sztuki powinno sprawiać Ci jak największą przyjemność. W związku z tym przygotowaliśmy filmiki wyjaśniające najczęstsze zapytania, w których przedstawiamy Ci krok po kroku wskazówki dotyczące rozwiązania danego problemu:

Przymocowany drut do zawieszenia: https://youtu.be/1dn4vNXMhp0
Wieszak ząbkowany: https://youtu.be/Z4_4LE3JsOE
Oczka do zawieszania: https://youtu.be/hzgTkvK1A5c
Wygięta rama: https://youtu.be/LGVeIU3iNmg
Zacieśnienie płótna: https://youtu.be/pznpJAJ44k4
Zabrudzone krawędzie: https://youtu.be/uQrdMKViBws

83
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego
Prywatność
Używamy plików cookies w naszym serwisie internetowym. Niektóre są konieczne, inne pomogą nam w marketingu, analizie i poprawie Pańskich doświadczeń z nami.
Niezbędne pliki cookies
Pliki cookies są niezbędne do korzystania z naszej strony internetowej. Szczegóły
Dostawcy: Boost Internet GmbH (Polityka prywatności)
Funkcjonalne pliki cookies
Te pliki cookie zapewniają Państwu dodatkowe funkcje, takie jak lista życzeń lub wybór dostępnej waluty. Szczegóły
Dostawcy: Boost Internet GmbH (Polityka prywatności)
Analiza użytkowania
Pliki cookies służą do analizy użytkowania strony.
Google Analytics
Za pomocą Google Analytics analizujemy, w jaki sposób korzystają Państwo z naszej witryny, aby dowiedzieć się, co sprawdza się lepiej, a co gorzej. Szczegóły
Dostawcy: Google LLC (USA); Google Ireland Limited (Irland, EU) (Polityka prywatności)
Marketing
Pliki cookies służą do stworzenia spersonalizowanych reklam.
Facebook Pixel
Facebooka Pixel to narzędzie analityczne, którego używamy do mierzenia skuteczności naszych reklam na Facebooku. Dzięki temu działania podejmowane przez Państwa na naszej stronie internetowej są analizowane. Szczegóły
Dostawcy: Facebook Inc. (USA) (Polityka prywatności)
KunstLoft wykorzystuje pliki cookies, aby zagwarantować Państwu najlepszą możliwą obsługę. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, iż akceptują Państwo stosowanie plików cookies.