FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Zamówienie przedpremierowe

Jak rozpoznać zamówienie przedpremierowe?

Zamówienie przedpremierowe można rozpoznać po ciemnopomarańczowym tekście po prawej stronie obrazu produktu, który wskazuje na ewentualne zamówienie przedpremierowe. Tutaj można również zobaczyć planowany termin dostawy.

1
Metody płatności w przypadku zamówień przedpremierowych

Ze względów technicznych przyjmujemy zamówienia z góry tylko w przypadku:
- Przedpłaty
- Natychmiastowego przelewu bankowego lub
- Amazon Pay
- Apple Pay

1
Dlaczego muszę tak długo czekać na moje dzieło sztuki, kiedy dokonuję zamówienia przedpremierowego?

Wszystkie nasze dzieła wykonywane są indywidualnie, co zajmuje określoną ilość czasu. Ponieważ obrazy są malowane ręcznie, potrzebują również pewnego czasu schnięcia, który musimy obserwować, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia faktury farby. Jak tylko dzieła sztuki będą gotowe do wysyłki, zostaną dostarczone do nas do Monachium, a zamówienia przedpremierowe zostaną wysłane natychmiast.

1
Jaka pewna jest data dostawy?

Oczekiwany czas dostawy dzieła sztuki, który u nas zobaczysz, jest oparty na naszym doświadczeniu. Jednakże, z powodu nieprzewidzianych okoliczności, terminy te mogą być opóźnione. W takim przypadku otrzymasz od nas e-mail z adnotacją o opóźnionym terminie dostawy. Możesz w każdej chwili zrezygnować z zakupu, jeśli nie chcesz czekać tak długo na swoje dzieło.

1
Anulowanie zamówienia przedpremierowego

Możesz w każdej chwili anulować swoje zamówienie przedpremierowe i natychmiast odzyskać swoje pieniądze. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

1
Zamówienie przedpremierowe obrazu XXL, który został wyprzedany

Chętnie namalujemy dla Ciebie obraz w rozmiarze XXL, który jest już wyprzednay. Ponieważ są to motywy ręcznie malowane, mogą istnieć minimalne różnice w stosunku do zdjęcia, które widzisz na naszej stronie internetowej. Jeśli nie masz żadnych próśb o zmianę rozmiaru, koloru i motywu, cena nie ulega zmianie. Jeśli masz inne życzenia, poinformuj nas o tym e-mailem, a my wyślemy Ci ofertę.
W obu przypadkach prosimy o dołączenie do wiadomości e-mail następujących informacji: Adres do faktury lub dostawy wraz z numerem telefonu.
Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia z naszymi danymi dotyczącymi płatności. Kwota faktury musi być zapłacona z góry. Jak tylko pieniądze znajdą się na naszym koncie, artysta otrzyma zlecenie namalowania obrazu.
Czas dostawy dla takich zamówień może wynosić około 12 tygodni.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego