FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Wysyłka i dostawa
Zazwyczaj czas dostawy Twojego dzieła sztuki na terenie Niemiec wynosi 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia.
Do innych krajów dostawa trwa 3-5 dni.
Dostawa naszych dużych obrazów XXL jest realizowana przez naszego partnera handlowego i trwa 5-7 dni na terenie Polski.
Szczegóły dotyczące terminów dostaw można znaleźć w naszych *Warunkach wysyłki i płatności.
Niestety nie możemy zaoferować Ci dostawy ekspresowej.
Wysyłka do Polski i wielu krajów UE jest bezpłatna przy zamówieniach powyżej 180 zł. Możesz dowiedzieć się więcej na naszej stronie o *Warunkach wysyłki i płatności.
Tak, KunstLoft dostarcza bezpłatnie do wielu krajów w UE. Do których krajów obecnie realizujemy dostawy, można zobaczyć w naszych *Warunkach wysyłki i płatności.
KunstLoft dostarcza swoje dzieła sztuki wraz z partnerami logistycznymi DHL i DPD w specjalnych, bezpiecznych dla transportu opakowaniach. Nasze wielkoformatowe obrazy w formacie XXL wysyłamy spedycją.
Niestety nie można odebrać towaru samemu. Zaprojektowaliśmy efektywny i ustandaryzowany proces wysyłki, aby wysłać obraz lub rzeźbę do Ciebie jak najszybciej po złożeniu zamówienia.
Uwielbiamy nasze obrazy i rzeźby i dbamy o to, aby dotarły dobrze zabezpieczone. Nasze obrazy i rzeźby wysyłamy w specjalnie przygotowanych opakowaniach wysyłkowych.
Dostawa w pożądanym terminie nie jest niestety możliwa, ponieważ nasza wysyłka jest w pełni zautomatyzowana. Możesz przeczytać *tutaj*, jakiego czasu dostawy możesz się spodziewać.
Jeśli nie jesteś w stanie osobiście odebrać swojego dzieła sztuki, istnieje kilka możliwości:
- Złożenie zamówienia w późniejszym terminie
- Paczka nadal leży w pobliskim sklepie z paczkami przez około 7 dni i można ją odebrać
- Możesz określić inną osobę w firmie spedycyjnej, która może odebrać Twoją przesyłkę dla Ciebie
Proszę podać numer telefonu przy zamówieniu. Firma spedycyjna skontaktuje się z Tobą w sprawie terminu dostawy.
Wysyłka do punktu odbioru nie jest możliwa. Dzieła sztuki z KunstLoft, w tym opakowania bezpieczne do transportu, są zbyt duże, aby można je było dostarczyć do punktu odbioru.
Częściowa dostawa będzie miała miejsce w następujących przypadkach:
- Zamówiłeś XXL obraz olejny i jedno z dzieł sztuki z małej edycji. Obraz w rozmiarze XXL zostanie wysłany przez spedytora, wszystkie inne dzieła sztuki przez DPD/DHL.
- Część Twojego zamówienia nie jest obecnie dostępna w magazynie. Dostępne dzieła sztuki zostaną wysłane do Ciebie natychmiast, zamówienia wstępne zostaną wysłane jak tylko dotrą do naszego magazynu.
Staramy się wysyłać w jak najmniejszej ilości przesyłek częściowych, ale logistycznie czasami ze względu na wielkość przesyłki kombinacja paczek nie jest możliwa. W tych przypadkach dzieła sztuki muszą być wysyłane indywidualnie, a w niektórych przypadkach za pośrednictwem różnych firm spedycyjnych.
Możesz zobaczyć, jak Twoje zamówienie zostanie wysłane w potwierdzeniu wysyłki, korzystając z linków śledzenia przesyłek!
Niekompletna przesyłka.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast rozwiąże problem.
Zgubiona paczka
Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta. Skontaktują się oni z odpowiednim dostawcą usług spedycyjnych.