FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Kontakt
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w przypadku wszelkich pytań dotyczących KUNSTLOFT, naszych dzieł sztuki i zamówienia za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego, e-mailem pod adresem obslugaklienta@kunstloft.pl lub za pośrednictwem naszego czatu na żywo (dymek w prawym dolnym rogu).
![]() |
Czat na żywo: Aby uzyskać szybkie i bezpośrednie wsparcie, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu na żywo (dymek w prawym dolnym rogu) w godzinach pracy: Od poniedziałku do piątku: 9:00 - 17:00. |
![]() |
| Z niecierpliwością czekamy na pomoc i szybkie rozwiązanie Twoich wątpliwości. |
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z KunstLoft, prosimy o kontakt pod adresem wspolpraca@kunstloft.pl.
Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszej strony internetowej. Dlatego cieszymy się, jeśli wskażesz nam problemy lub błędy. Jeśli nie jesteś zadowolony, zapraszamy również do kontaktu z nami w sprawie reklamacji. Pod feedback@kunstloft.pl nasz dział obsługi klienta gromadzi Twoje opinie i w razie potrzeby skontaktuje się z Tobą.
Szukamy młodych talentów lub już uznanych artystów, którzy *chcieliby zaoferować *swoje dzieła sztuki poprzez KUNSTLOFT.
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij nam e-mail na adres wspolpraca@kunstloft.pl, powiedz nam coś o swojej karierze artystycznej i prześlij nam kilka przykładowych zdjęć swoich prac.

