FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Kontakt

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w przypadku wszelkich pytań dotyczących KUNSTLOFT, naszych dzieł sztuki i zamówienia za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego, e-mailem pod adresem obslugaklienta@kunstloft.pl lub za pośrednictwem naszego czatu na żywo (dymek w prawym dolnym rogu).

KUNSTLOFT Live Chat Czat na żywo:
Aby uzyskać szybkie i bezpośrednie wsparcie, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu na żywo (dymek w prawym dolnym rogu) w godzinach pracy:  Od poniedziałku do piątku: 9:00 - 17:00.
KUNSTLOFT Livechat
Z niecierpliwością czekamy na pomoc i szybkie rozwiązanie Twoich wątpliwości.
1
Współpraca z KunstLoft

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z KunstLoft, prosimy o kontakt pod adresem wspolpraca@kunstloft.pl.

1
Udzielanie informacji zwrotnych i zgłaszanie problemów na stronie internetowej

Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszej strony internetowej. Dlatego cieszymy się, jeśli wskażesz nam problemy lub błędy. Jeśli nie jesteś zadowolony, zapraszamy również do kontaktu z nami w sprawie reklamacji. Pod feedback@kunstloft.pl nasz dział obsługi klienta gromadzi Twoje opinie i w razie potrzeby skontaktuje się z Tobą.

1
Czy mogę sprzedawać własną sztukę na KunstLoft?

Szukamy młodych talentów lub już uznanych artystów, którzy *chcieliby zaoferować *swoje dzieła sztuki poprzez KUNSTLOFT.

Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij nam e-mail na adres wspolpraca@kunstloft.pl, powiedz nam coś o swojej karierze artystycznej i prześlij nam kilka przykładowych zdjęć swoich prac.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego