FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Moje konto klienta
Na bezpłatnym koncie klienta możesz w każdej chwili uzyskać dostęp do statusu swojego zamówienia (włącznie ze śledzeniem). Możesz również zarządzać swoim adresem do faktury i dostawy oraz zapisać swoją listę życzeń na później.
Aby utworzyć *konto klienta w KunstLoft, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i adres pocztowy. Twoje dane są u nas bezpieczne. Gwarantujemy, że nie przekazujemy i nie sprzedajemy żadnych danych.
Na swojej liście życzeń zapisujesz pożądane dzieła sztuki i możesz z łatwością je odzyskać podczas następnej wizyty.
Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta klienta, wybierz "Nie pamiętasz hasła?" pod "Moje konto" i poproś o nowe hasło. Natychmiast wyślemy Ci nowe, losowo wygenerowane hasło. Możesz zmienić to hasło po zalogowaniu się do strefy klienta.
Po zalogowaniu się w zakładce "Moje konto" za pomocą swoich danych, w sekcji "Dane osobowe" pojawia się opcja zmiany hasła. Zostaniesz poproszony o swoje stare i nowe hasło.
W zakładce "Moje konto" możesz zmienić swój adres e-mail w sekcji "Dane osobowe". Wystarczy, że podasz swoje aktualne hasło i nowy adres e-mail.
W zakładce "Moje konto" w sekcji "Adresy" możesz zarządzać adresem dostawy i adresem rozliczeniowym.
Jeśli chciałbyś usunąć swoje konto klienta w KunstLoft, skontaktuj się z nami przez e-mail pod adresem obslugaklienta@kunstloft.pl. Po usunięciu nie możemy już odtworzyć Twojego konta. Musisz się wtedy ponownie zarejestrować.