FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Moje konto klienta

Zalety konta klienta

Na bezpłatnym koncie klienta możesz w każdej chwili uzyskać dostęp do statusu swojego zamówienia (włącznie ze śledzeniem). Możesz również zarządzać swoim adresem do faktury i dostawy oraz zapisać swoją listę życzeń na później.

1
Rejestracja

Aby utworzyć *konto klienta w KunstLoft, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i adres pocztowy. Twoje dane są u nas bezpieczne. Gwarantujemy, że nie przekazujemy i nie sprzedajemy żadnych danych.

1
Moja lista życzeń

Na swojej liście życzeń zapisujesz pożądane dzieła sztuki i możesz z łatwością je odzyskać podczas następnej wizyty.

1
Zapomniane hasło

Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta klienta, wybierz "Nie pamiętasz hasła?" pod "Moje konto" i poproś o nowe hasło. Natychmiast wyślemy Ci nowe, losowo wygenerowane hasło. Możesz zmienić to hasło po zalogowaniu się do strefy klienta.

1
Zmiana hasła

Po zalogowaniu się w zakładce "Moje konto" za pomocą swoich danych, w sekcji "Dane osobowe" pojawia się opcja zmiany hasła. Zostaniesz poproszony o swoje stare i nowe hasło.

1
Zmiana adresu e-mail

W zakładce "Moje konto" możesz zmienić swój adres e-mail w sekcji "Dane osobowe". Wystarczy, że podasz swoje aktualne hasło i nowy adres e-mail.

1
Zmiana adresu pocztowego

W zakładce "Moje konto" w sekcji "Adresy" możesz zarządzać adresem dostawy i adresem rozliczeniowym.

1
Usuń konto

Jeśli chciałbyś usunąć swoje konto klienta w KunstLoft, skontaktuj się z nami przez e-mail pod adresem obslugaklienta@kunstloft.pl. Po usunięciu nie możemy już odtworzyć Twojego konta. Musisz się wtedy ponownie zarejestrować.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego