FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Zwroty, wymiana i zwrot środków

100 dni prawa zwrotu

Zapewniamy naszym klientom 100-dniowe prawo zwrotu wszystkich oferowanych dzieł sztuki i wyposażenia.
Wyłączone z tego są zlecenia i obrazy olejne XXL z ramami typu eLka.

1
Zwrot dzieła sztuki

Przyznajemy Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 100 dni od daty otrzymania towaru. Podsumowaliśmy dokładną procedurę odwołania *tutaj. Prosimy o wysłanie do nas e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam dzieło sztuki.
W wiadomości e-mail z etykietą zwrotną znajduje się link, za pomocą którego można znaleźć najbliższy punkt DHL/DPD.

1
Czego potrzebuję, jeśli chcę zwrócić moje dzieło?

Do zwrotu dzieła sztuki w idealnym przypadku zachowałeś oryginalne opakowanie. Jeśli tak nie jest, należy upewnić się, że opakowanie jest zabezpieczone. Niestety nie możemy wysłać ci pudełka zastępczego. Otrzymasz od nas etykietę zwrotną.

1
Otrzymane uszkodzone dzieło sztuki

Jeśli Twój obraz lub rzeźba zostaną uszkodzone w drodze do Ciebie, prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci pokwitowanie zwrotu, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam obraz lub rzeźbę. Jeśli w magazynie znajduje się więcej kopii upragnionego motywu, to oczywiście natychmiast wyślemy Ci nowe dzieło sztuki.

1
Otrzymane niewłaściwego dzieła sztuki

Jeśli otrzymałeś/-aś od nas nieprawidłowy produkt, prosimy o przesłanie zdjęcia dostarczonego towaru na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Nasz dział obsługi klienta sprawdzi Twoją walizkę i niezwłocznie prześle Ci pocztą elektroniczną etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam paczkę. Jeśli zamówiony przez Ciebie motyw jest dostępny w magazynie, wyślemy go natychmiast na podany przez Ciebie adres dostawy.

1
Zwrot ceny zakupu

Jeśli otrzymałeś/-aś od nas nieprawidłowy produkt, prosimy o przesłanie zdjęcia dostarczonego towaru na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Nasz dział obsługi klienta sprawdzi Twoją walizkę i niezwłocznie prześle Ci pocztą elektroniczną etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam paczkę. Jeśli zamówiony przez Ciebie motyw jest dostępny w magazynie, wyślemy go natychmiast na podany przez Ciebie adres dostawy

1
Automatyczny zwrot po nieudanej dostawie

Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta, jeśli chcesz, abyśmy ponownie wysłali Twoją paczkę i jeśli chcesz, abyśmy zachowali podany adres dostawy.

1
Czy możliwa jest dostawa zastępcza?

W przypadku uszkodzenia dzieła sztuki możliwa jest dostawa zastępcza. Prosimy o przesłanie zdjęć z wyprzedzeniem na obslugaklienta@kunstloft.pl, abyśmy mogli rozpatrzeć sprawę i ewentualną dostawę zastępczą.

1
Czy mogę odebrać moje dzieło sztuki, jeśli chcę je zwrócić?

Możemy zaoferować Ci tylko usługę odbioru dużych obrazów XXL. W tym celu skontaktujemy się z naszym spedytorem, który odbierze od Ciebie duży obraz. Wszystkie inne dzieła sztuki można odesłać do nas za pośrednictwem punktów DPD lub DHL w Twoim pobliżu.

1
Czy mogę sam zwrócić moje dzieło sztuki?

Nie, niestety nie jest to możliwe ze względów ubezpieczeniowych. Jeśli chcesz zwrócić nam swój obraz lub rzeźbę, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a Ty oddasz ją w najbliższym punkcie DPD lub DHL.

1
Dlaczego moje dzieło sztuki nie wygląda dokładnie tak samo jak na stronie internetowej?

Ponieważ wszystkie dzieła sztuki w KunstLoft są wykonywane ręcznie, zarówno obrazy, jak i rzeźby zawsze mają drobne, ale subtelne różnice - dlatego każdy obiekt sztuki ma indywidualny charakter i jest prawdziwym unikatem.
Odstępstwa są w pewnym stopniu wyraźnie pożądane, ponieważ z KunstLoft świadomie decydujesz się zrezygnować z maszynowego druku i masowej produkcji na rzecz indywidualnie wykonywanego lub malowanego dzieła sztuki.

1
Wyłączone z prawa odstąpienia od umowy

Dzieła sztuki wykonane na indywidualne zamówienie klienta są wyłączone z prawa do odstąpienia i zwrotu. Obejmuje to następujące produkty:
- Malarstwo na zlecenie
- Obrazy z ramą typu eLka
- Produkty wykonywane na zamówienie

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego