FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Zwroty, wymiana i zwrot środków
Zapewniamy naszym klientom 100-dniowe prawo zwrotu wszystkich oferowanych dzieł sztuki i wyposażenia.
Wyłączone z tego są zlecenia i obrazy olejne XXL z ramami typu eLka.
Przyznajemy Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 100 dni od daty otrzymania towaru. Podsumowaliśmy dokładną procedurę odwołania *tutaj. Prosimy o wysłanie do nas e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam dzieło sztuki.
W wiadomości e-mail z etykietą zwrotną znajduje się link, za pomocą którego można znaleźć najbliższy punkt DHL/DPD.
Do zwrotu dzieła sztuki w idealnym przypadku zachowałeś oryginalne opakowanie. Jeśli tak nie jest, należy upewnić się, że opakowanie jest zabezpieczone. Niestety nie możemy wysłać ci pudełka zastępczego. Otrzymasz od nas etykietę zwrotną.
Jeśli Twój obraz lub rzeźba zostaną uszkodzone w drodze do Ciebie, prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Następnie wyślemy Ci pokwitowanie zwrotu, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam obraz lub rzeźbę. Jeśli w magazynie znajduje się więcej kopii upragnionego motywu, to oczywiście natychmiast wyślemy Ci nowe dzieło sztuki.
Jeśli otrzymałeś/-aś od nas nieprawidłowy produkt, prosimy o przesłanie zdjęcia dostarczonego towaru na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Nasz dział obsługi klienta sprawdzi Twoją walizkę i niezwłocznie prześle Ci pocztą elektroniczną etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam paczkę. Jeśli zamówiony przez Ciebie motyw jest dostępny w magazynie, wyślemy go natychmiast na podany przez Ciebie adres dostawy.
Jeśli otrzymałeś/-aś od nas nieprawidłowy produkt, prosimy o przesłanie zdjęcia dostarczonego towaru na adres obslugaklienta@kunstloft.pl. Nasz dział obsługi klienta sprawdzi Twoją walizkę i niezwłocznie prześle Ci pocztą elektroniczną etykietę zwrotną, abyś mógł nieodpłatnie zwrócić nam paczkę. Jeśli zamówiony przez Ciebie motyw jest dostępny w magazynie, wyślemy go natychmiast na podany przez Ciebie adres dostawy
Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta, jeśli chcesz, abyśmy ponownie wysłali Twoją paczkę i jeśli chcesz, abyśmy zachowali podany adres dostawy.
W przypadku uszkodzenia dzieła sztuki możliwa jest dostawa zastępcza. Prosimy o przesłanie zdjęć z wyprzedzeniem na obslugaklienta@kunstloft.pl, abyśmy mogli rozpatrzeć sprawę i ewentualną dostawę zastępczą.
Możemy zaoferować Ci tylko usługę odbioru dużych obrazów XXL. W tym celu skontaktujemy się z naszym spedytorem, który odbierze od Ciebie duży obraz. Wszystkie inne dzieła sztuki można odesłać do nas za pośrednictwem punktów DPD lub DHL w Twoim pobliżu.
Nie, niestety nie jest to możliwe ze względów ubezpieczeniowych. Jeśli chcesz zwrócić nam swój obraz lub rzeźbę, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a Ty oddasz ją w najbliższym punkcie DPD lub DHL.
Ponieważ wszystkie dzieła sztuki w KunstLoft są wykonywane ręcznie, zarówno obrazy, jak i rzeźby zawsze mają drobne, ale subtelne różnice - dlatego każdy obiekt sztuki ma indywidualny charakter i jest prawdziwym unikatem.
Odstępstwa są w pewnym stopniu wyraźnie pożądane, ponieważ z KunstLoft świadomie decydujesz się zrezygnować z maszynowego druku i masowej produkcji na rzecz indywidualnie wykonywanego lub malowanego dzieła sztuki.
Dzieła sztuki wykonane na indywidualne zamówienie klienta są wyłączone z prawa do odstąpienia i zwrotu. Obejmuje to następujące produkty:
- Malarstwo na zlecenie
- Obrazy z ramą typu eLka
- Produkty wykonywane na zamówienie