FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Zamówienie

Czy do złożenia zamówienia w KunstLoft potrzebne jest konto klienta?

Nie, nie potrzebujesz konta klienta do zamówienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać, czy chcesz utworzyć konto klienta, czy nie. Jednak bezpłatne konto klienta ma wiele zalet, o czym można przeczytać w sekcji "Moje konto".

1
Proces składania zamówień

Na naszej stronie internetowej wybierasz wybrane dzieło i klikasz na "Do koszyka". Po prawej stronie ekranu otwiera się okno, w którym można zobaczyć zawartość koszyka. Masz możliwość kontynuowania zakupów, usunięcia pozycji lub przejścia do kasy. Jeśli klikniesz na "Do kasy", w następnym kroku możesz zdecydować, czy chcesz złożyć zamówienie z kontem klienta czy bez niego.

1. Bez konta klienta:
Wypełnij obowiązkowe pola bez tworzenia konta klienta. Następnie można wybrać metodę płatności. Ostatecznie możesz ponownie sprawdzić wszystkie swoje dane i zamówione produkty. Następnie złożysz zamówienie z obowiązkiem zapłaty, a wkrótce potem otrzymasz potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail.

2. Z kontem klienta:
Zaloguj się za pomocą swojego konta klienta. Następnie zobaczysz przegląd z Twoim adresem, możliwymi metodami płatności i zamówionymi produktami. Przed złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty sprawdź ponownie wszystkie szczegóły. Kilka minut później otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

1
Dlaczego muszę podać swój adres e-mail nawet przy zamówieniach bez konta klienta?

Otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia i wysyłki pocztą elektroniczną, dlatego potrzebujemy Twojego adresu e-mail, nawet jeśli składasz zamówienie bez konta klienta. Jeśli chcesz zwrócić dzieło, wyślemy również etykietę zwrotną na Twój adres e-mail.

1
Zobacz status swojego zamówienia

W zakładce "Moje konto" znajduje się sekcja "Moje zamówienia". Tam w każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia.

1
Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia swojego dzieła sztuki, wyślij e-mail z numerem zamówienia na obslugaklienta@kunstloft.pl. Twoje zamówienie może być przez nas anulowane tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze dostarczone do naszego partnera logistycznego.

Po przekazaniu masz 2 opcje:
- Odmawiasz przyjęcia, a dzieło jest automatycznie zwracane do nas.
- Wyślemy Ci etykietę zwrotną, aby zwrócić nam obraz lub rzeźbę bezpłatnie.

1
Zamówienie przez telefon

Wszystkie nasze dzieła sztuki można również zamówić przez telefon. Zwracamy uwagę, że ze względu na ochronę danych osobowych przyjmujemy zamówienia telefoniczne tylko za opłatą z góry.

1
Zamówienie nie może być zakończone

W wyjątkowych przypadkach podczas zamawiania mogą wystąpić problemy techniczne. Przede wszystkim prosimy o sprawdzenie poprawności i kompletności danych. Jeśli mimo poprawnych danych nadal nie można zrealizować zamówienia, prosimy o kontakt z naszą *obsługą klienta.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego